سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گن لاغری مردانه در فروشگاه طب داتیس

 

گن لاغری مردانه

ویژگی های گن لاغری مردانه 

محصولی با کیفیت ممتاز از کشور ترکیه

تهیه شده از الیافی بهداشتی و ضد حساسیت. تولید شده از پارچه مرغوب کشی هیدرودرم و الیاف آنتی باکتریال.

جنس پارچه : میکروفایبر پلی آمید 75? – الاستین 25?

قابلیت شستشو: البته بهتر است آنها را با دست بشویید تا اینکه از ماشین لباس شویی استفاده کنید.

فرم دهی ناسب بدن: پوشیدن این گن ها با فشار و کشش بالایی که ایجاد میکند، ناحیه ستون فقرات، شکم و پشت آنرا فرم خوبی میدهد.

در تولید آن از نساجی بدون درز استفاده شده است.

جلوگیری از تعریق اضافی: با استفاده از سوراخ های ریزی که در ناحیه زیر بغل دارد.

قابلیت کشسانی بالا: کشش گن لاغری مردانه آرتان از قسمت زیر سینه شروع شده و هر چه به سمت پایین میرود بیشتر میشود. حد اکثر فشار در قسمت کمر خواهد بود.

5 نکته مهم برای پوشیدن گن لاغری مردانه

1) از گن های لاغری، استفاده بلند مدت نکنید.

2) در هنگام ورزش، گن لاغری را نپوشید چراکه باعث ایجاد اختلال تنفسی میشود.

3) کسانی که در سن رشد قرار دارند بهتر است از گن لاغری استفاده نکنند.

4) گن را بیش از اندازه سفت نکنید.

5) در برنامه لاغری خود، گن را جانشین تغذیه و ورزش نکنید.

برخی از کاربرد های گن لاغری مردانه

    موثر در کاهش درد میگرن و سردرد

    مقوی برای عضلات پشت شانه

    افزایش دما و گرمای بدن

    کاهش موقتی چربی های شکم و دور آن

    مکملی بسیار مفید در رژیم های لاغری

عوارض پوشیدن گن لاغری

جنس گن لاغری به نوعی است که گرما و تعریق بدن را به خودش چذب می کند و اکثرا گن ها از چند لایه پارچه و الیاف تشکیل شده اند. از همین جهت است که پوشیدن گن لاغری، عارضه خاصی ندارد، هر چند دیده شده که برخی از پوست ها، با این اوصاف باز هم حساسیت نشان داده اند. برخی از عوارض دیده شده بر اثر استفاده از گن لاغری عبارت است از؛ قرمزی، خارش، ضایعات اگزمایی و … .

پوشیدن گن لاغری پس از جراحی

استفاده از گن، پس از عمل جراحی، بر اساس نظر پزشک مشخص میشود و معمولا به این شکل است که برای 2 هفته به شکل 24 ساعته تجویز میشود. پوشیدن این گن ها باعث تقویت جریان خون در ناحیه مورد نظر میشود.

خریدگن لاغری مردانه

خرید گن لاغری مردانه را میتوانید به آسانی انجام دهید.محصولات فروشگاه اینترنتی ما را مورد بررسی قرار دهید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.خریداران محترم میتواند خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

معمولا اکثر آقایان به دلیل اضافه وزن و عدم رعایت رژیم غذایی از شکم و پهلوها شاکی هستندو عده ای به دلیل کم بودن زمان نمی توانند به باشگاه بدن سازی رفته و تمرینات سنگین انجام دهند، راه کاری که کارشناسای سایت ما پیشنهاد میدهند استفاده از ان است که باتوجه به تکنولوژی ساخت و اثربخش بودن این محصول را خریداری میکنند.

قیمت گن لاغری

قیمت گن لاغری مردانه ارتان با کمترین قیمت بازار برای مشتریان عزیز طب داتیس ارائه میشود.

قیمت گن لاغری مردانه شکم

قیمت گن لاغری مردانه برای شکم در سایت ما پایین تر از دیگر مراکز می باشد. شما میتوانید یک محصول با کیفیت از برندهای معتبر با قیمتهای رقابتی از سایت ما خریداری کنید.فروشگاه ما باتوجه به اینکه نمایندگی محصولات موجود در سایت را اخذ کرده است قیمت های شرکتی و بدون واسطه را ارائه داده است و شما با خیالی راحت و مقایسه محصولات خرید را انجام دهید.

لیست قیمت ان موجود در سایت نمایش داده شده ،همچنین بررسی و مقایسه ،اطلاعات محصولات بصورت کامل برای سهولت خرید مشتریان مندرج شده است.

گن لاغری مردانه سایز بزرگ

گن لاغری مردانه سایز بزرگ برای افرادی طراحی شده است که وزن آنها بسیار بالاتر از وزن ایده آل خود می باشد که این گن ها خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارند و باعث میشود که شکم و پهلوی افراد چاق راه کاملا پوشش دهد و اینکه این محصول با کیفیت بوده با توجه به مواد اولیه بکار رفته در این کالا حس خوبی را هنگام پوشیدن به فرد می دهد.

گن لاغری مردانه ترکیه ای

گن لاغری مردانه ترکیه ای بسیار باکیفیت بوده بافتی لطیف و دارای سایزهای مختلف متناسب با اندام آقایان بدون حساسیت و جنس پارچه ی اعلا و ساخت کشور ترکیه بوده با مواد اولیه بهداشتی و دارای مجوز و گواهینامه های بین المللی است که جز محصولات باکیفیت و پرطرفدار موجود در بازار کشور است.

در سایزبندی های مختلف و یکپارچه با تهویه هوا مورد پسند عموم قرار گرفته و گزینه مناسبی برای خرید است و خاصیت بارز این گن این است که پارچه آن لول نمیشود و چسبندگی به اندام فوقانی ندارد و میتوان بصورت روزانه از آن بدون مشکل استفاده کرد.همچنین در خون رسانی و گردش خون کمک میکند و حس خوبی را منتقل می کند.

شستشوی زیاد این محصول باعث از بین رفتن کیفیت پارچه آن نمی شود و رنگ آن ثابت است وبه لباس های شما را رنگ نمی دهد

 

تلفن تماس:

66484405(021)

نـشـانـی : خیابان ولی عصر، پایین تر از سه راه جمهوری،کوچه شهید حسین سخنور،پلاک 38 واحد