سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوتین های بعد عمل در فروشگاه طب داتیس

 

سوتین بعد عمل

سوتین طبی چیست؟ 

امروزه بعضی از بانوان به دلایلی از شرایط و فرم سینه خود راضی نیستند و باتوجه به افزایش سن، موارد ارثی، بارداری های مکرر، وزن بالا و… سینه ها افتاده و حالت فرم خود خارج می شوند که بهترین راه برای فرمدهی و لیفت انجام عمل ماموپلاستی است که این عمل مسبب افزایش اعتماد به نفس و حس زیبایی در خانم ها میگردد که پس از عمل جراحی ماموپلاستی پزشک سوتین های مخصوص طبی را توصیه میکند که بیمار پس از انجام عمل جراحی ماموپلاستی می بایست ازآن جهت فرمدهی و خوش فرم کردن و لیفت سینه استفاده کند.

این پوشش یکی از با اهمیت ترین موارد استفاده از سوتین های طبی که فرد برای مراقبت بیشتر و با مشاوره از پزشک خود از حرکت و آسیب و فشار به سینه ها ممانعت می کند.

استفاده از سوتین های طبی روشی بسیار مناسب جهت مراقبت از سینه جراحی شده می باشند.این نوع سوتین ها دارای کاپ برای بزرگ کردن سینه و پس از جراحی قابل استفاده هستند.در ادامه مقاله فواید این نوع سوتین ها بررسی میشود:

عدم تحریک بافت جراحی شده باتوجه به جنس لطیف این نوع سوتین ها.

کاملا برای سایز اندام خانم ها طراحی و ساخته شده و مشکلی جهت استفاده ایجاد نمی کند.

برای افزایش حجم سینه برای افرادی که سینه های کوچکی دارند.

با نگهداشتن سینه باعث می شود که محل جراحی شده زودتر بهبود پیدا کند.

با استفاده از این نوع سوتین ها ایمپلنت جابجا نمی شود.

ورم در محل سینه را به کمترین حد ممکن می رساند.

جنس این محصول به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه حساسیتی را تولید نمی کند.

زیبایی و فرمدهی بسیار زیادی به سینه ها میدهد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود.

باز و بسته کردن این سوتین طبی بسیار راحت است و استفاده راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

باتوجه به توصیه پزشکان این مدل سوتین ها هم مناسب برای کسانی که دچار سرطان سینه شده اند و سینه های خود را برداشته اند.

 

خرید سوتین بعد از عمل

خرید سوتین بعد از عمل به دلیل اینکه سیستم اعصاب ناحیه جراحی شده در حال ترمیم هست و همچنین فرمدهی محل را جدی بگیرید و استفاده از سوتین های سیمی بطور جدی خودداری کنید زیرا باعث دفرمه شدن محل و آسیب جدی خواهد شد پس حتما از سوتین طبی بعد از عمل ماموپلاستی استفاده کنید.

انواع موارد استفاده ازین نوع سوتین ها به شرح ذیل است:

بزرگ کردن سینه:

برای افرادی استفاده میشود که سینه ی کوچکی دارند و با این نوع عمل جراحی میخواهد به سایز دلخواه خود برسند که بعد از این نوع عمل جراحی از سوتین مخصوص طبی می بایست استفاده شد.

کوچک کردن سینه:

عمل جراحی ماموپلاستی باعث میشود که سینه ها کوچک تر شده زیرا پزشک معالج بافتهای چربی و غدد اضافه را از سینه جدا کرده و افرادی که سینه های سنگینی و افتاده دارند میتوانند این عمل را انجام دهند و باتوجه به پیشنهاد پزشک از سوتین های طبی بعد از عمل استفاده کنند.

سرطان سینه:

این نوع بیماری پس از تخلیه سینه مبتلا سینه تخلیه شده و بعد از آن باتوجه به نظر بیمار انجام جراحی پروتز صورت میگیرد که بیمار میبایست پس از درمان بطور حتم از سوتین های طبی استفاده کند.

خرید سوتین بعد از عمل پروتز

سوتین طبی بعد از عمل پروتز مخصوص سینه بانوان یکی از موارد مهم پس از عمل پروتز سینه است و پزشک این نوع سوتین های مخصوص جراحی پروتز را به بیماران جهت فردهی پس از عمل جراحی توصیه دارند. این سوتین مخصوص پروتزهای خارجی و بعد از عمل سینه برداری (ماستکتومی) استفاده میشود. که در هر طرف پروتز سینه را در برمی گیرد.

سوتین مخصوص جراحی پروتز سینه به گونه ای عمل میکند که از افتادگی و جابجا شدن پروتز و آسیب به بخیه ممانعت می کند و باعث روند بهبودی کامل و جلوگیری از ورم های بعد از عمل جراحی خواهدشد. که معمولا در قسمت جلو دارای زیپ بوده برای ایمنی هرچه بیشتر سینه استفاده میشود.

خرید سوتین طبی بعد از عمل ماستکتومی

خرید سوتین طبی بعد از عمل ماستکتومی از واجبات است.در پروتزهای خارجی سینه یا همان اکسترنال که پس از عمل جراحی ماستکتومی یا همان برداشتن سینه، بیمار از این نوع سوتین با مشورت پزشک معالج استفاده میکند که خرید آن از فروشگاه اینترنتی ما بصورت آنلاین قابل استفاده است و همین طور خریداران میتواند محصولات را بعد از بررسی بصورت حضوری و فیزیکی خریداری کنند.

 

تلفن تماس:

66484405 -(021)

پاسخگویی در ساعات اداری

دفتر مرکزی:

نـشـانـی : خیابان ولی عصر، پایین تر از سه راه جمهوری،کوچه شهید حسین سخنور،پلاک 38 واحد4